Årets..

Aldrig gjort förut: Ja herregud, vem vet.
Nyårslöften: Kommer jag inte ens ihåg.
Död: Farfar. Fyfan, blev jobbigare än jag trott att det skulle bli.
Land: Bulgarien, underbart!
Lärdom: Var inte så dömande(Förlåt Offi)
Framgång:  Ja det vettefan.
Skada: En hel del heartache, inte min dock.. Sen bäckenet, of course.
Köp: Typ ingenting. Fattigt år. 
Slöseri: Bussresor och käk på stan. Aouch, vi tänker på nåt annat.
Jul: Blir rolig med kurs och sådär i Västerås.
Program: Brothers and Sisters! Och Private Practice! Och Greys!
Önskan: Att bli lycklig. Det är påväg.. :)
Födelsedag: Min. På Surf. Med den finaste presenten någonsin.
Må bra: Kuratorn. Alltså, hon hjälpte mig att må bra.
Kändis: Who gives a shit?
Saknad: Silja, för helvete. Och Sebbe. Men båda besluten blev bra och rätt tillsist :)
Människa: Magnus. Träningskompis och i allmänhet klok på alla sätt!



Kommentarer
Postat av: Carro

Emmy, jag knycker din årets, den var rolig....=) Kram

2007-12-22 @ 17:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0