Carro

Idag var jag i stallet med Carro, just like old times. Det var supermysigt! Märkte att jag har saknat henne så jävla mycket... Det är inte ett aktivt saknande, så att man ligger hemma och gråter, men det är ett passivt, på så sätt  att jag håller fler saker inom mig och kanske känner mig ensammare, eftersom vissa saker förstår bara hon. Vi tänker verkligen exakt likadant i de flesta fall, och det finns ingen som så ofta säger exakt vad man vill höra.

Vad var egentligen meningen med det här inlägget? Jag vet inte.. Bara: Carro, jag saknar dig. Skynda dig att bli världens bästa brandman och kom sen hem :)

Kommentarer
Postat av: Terese

Tjoho. Du har kommenterat en massa på min blogg men jag är väldigt dålig på att besvara dem märker jag. :)
hur som helst,.
Det var inte alls så roligt på praoplatsen ;/ vi fick typ inte göra något. bara sitta o kika :P. men vi slutade rätt tidigt varje dag,, så de va väl de enda positiva ;).

sen har veckan hemma varit underbar. Varit med jonas hur mkt som helst, varit med kompsiar o hälsat på hos mor o far :).

Låter jättespännande att ni ska leda vattengympan. När ska ni börja med det?

Ses imorrrn. kram

2007-12-10 @ 00:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0