Kan man låta bli att älska den?

kom tillbaks om en timme med samma förslag
jag har lite att uträtta och det tar ett litet tag
liten finjustering, lite fett på linsen
för när jag fyller på med bränsle i min motor
så finns en stor risk att jag kan bli din
jag blir stor och stark, snäll och bra
intresserad av dig och dina få behag

jag ska bara supa dig snygg, så att jag vill ha dig på rygg
jag ska bara supa dig snygg, så om du bara väntar ett litet litet tag
för jag ska bara supa dig snygg

men dimman har tätnat och hjärnan lagt ner
förnuftet kilat på lunch för jag andra man med
jag blir villig och billig, ruskig och snuskig
du blir smal och slank även om du är pluffsig
jag följer med dig hem och innan reagerat
så tar du av dig alla kläderna så ogenerat.
jag säger stopp, vänta ett tag.
jag måste ta och sminka detta obehag!

jag ska bara supa dig snygg, så att jag vill ha dig på rygg
jag ska bara supa dig snygg, så om du bara väntar ett litet litet tag
för jag ska bara supa dig snygg så jag vill ha dig på rygg
jag ska bara supa dig snygg, så om du bara väntar ett litet litet tag
för jag ska bara supa dig snygg

så rullar vi runt med dunder och brak
jag somnar som ett svin och vaknar som ett vrak
"vi kan väl göra det igen?" vilket då svarar jag?
så kommer minnet lite bättre

jag skulle aldrig supit dig snygg, för då hade jag sluppit ha dig på rygg
jag skulle aldrig supit dig snygg, du är inte precis vad min bakfylla behöver
jag skulle aldrig supit dig snygg, för då hade jag sluppit ha dig på rygg
jag skulle aldrig supit dig snygg, du är inte precis vad min bakfylla behöver
jag skulle aldrig supit dig snygg

Kommentarer
Postat av: ebba

Hur ställer du dig i pälsfrågan? Är det rätt eller fel att klä sig i päls? Svara gärna i min blogg! :)

2007-12-05 @ 18:44:14
URL: http://www.omebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0