Mardrömmar

Hade en väldigt hemsk mardröm inatt igen, med exakt samma tema som tidigare. En person i min direkta närhet(säger inte vilka det rör sig om, folk kan ju bli sårade) följde efter mig och jag var sjukt rädd för den. Det här har alltså hänt med två personer den senaste veckan, och jag kan ju lätt säga att jag förstår att det är för att de pressar mig mer än vad som kanske är bra. Men samtidigt, i ett av fallen är det nog jag som pressar mig själv?

Hursomhelst: Det där med att drömmar speglar vardagslivet på ett mer ärligt sätt stämmer tyvärr äckligt bra på mig!

Kommentarer
Postat av: Tirri

ja drömmar kan vara riktigt hemska ibland!

jo det är bra mellan jag o jonas nu. :) känns bra!
hur äre på din fältstudieplats då? :)

2007-12-06 @ 13:58:42
URL: http://t3rese.blogg.se
Postat av: Sandra

Hej! Usch, det lät ju hemskt! Btw, ajg praoade i ons på ett ställe där dom hade olika behandlingar för ex. de som är stressade e.tc. Jag och Malin fick testa två av behan. så det var mysigt. Igår och idag var vi på Stadshuset för att kolla vad dom gjorde med Kommunens friskvård :)

2007-12-06 @ 16:45:42
URL: http://slundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0