Sjukt kul

Idag var jag och Tobias A(Ja, den Tobias) och såg på Hagakampen :) Sen gick jag på stan med Magnus och Tobias. Det var väldigt, väldigt roligt. Grymt att träffa TA igen måste jag säga. Blev en björnkram och orden: Fan vad jag har saknat dig!

Ikväll blir det träning med Z. Blondie hade gått rätt mycket så den lilla ponnyn behövde det mer.

Idag: Stan x 2 , träning
Tis: Plugg, rida
Ons: Friskvårdskampen, rida
Tors: Avslutning! Fika med tjejerna, träna med Magnuspagnus
Fre: Vara med älsklingen
Lör: Tävling :)
Sön: Bilresa som leder till Västerås och julfirandet!

Kommentarer
Postat av: T

Japp, satt o skrev klart engelskan på hålet.
Känner mej inte alls nöjd men.. nu har jag skickat in den så nu slipper man tänka på den nå mer! :)

Ser ut som du har lite saker att göra i veckan iaf. :)
åh, jag längtar så mkt till Juuullovet! :D
Kram

2007-12-17 @ 19:55:20
URL: http://T3rese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0