Inte enklare än så.

Jag har tappat tron på världen.

De som inte känner mig så bra ser mig nog som rätt cynisk och ironisk. Men egentligen, deep down, är jag så otroligt naiv och hoppfull om allt. Och det här rubbar hela min världsbild, hela livet. Samtidigt så vet jag exakt vad jag tycker om det hela, och det är inte en sekund för tidigt, men.... Ibland måste man bara hata världen.


Nu ikväll blir det resa till Lövånger och hämta dator, sen promenad med Tok-Blondie och efter det Idol. Blir säkert cosy, har längtat som tusan till helgen. Tidigare var inte jag någon person som längtade såå himla mycket till helgerna, men nu... My god, veckorna är nedräkning och återhämtning, och på helgen - Då lever jag.

Så nära känner lukten
nu kan jag slappna av
och utanför på trappan
får frosten dig att tappa tag
Det har hunnit bli oktober
nu fryser gräset och går av
och jag hatar allt
som böjs och går av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0