Rast

Sitter på rasten mellan klasstiden och historian i vårat gulliga(eller..?) bibliotek. Känner mig stressad över historia-uppgiften, måste be papi om hjälp.  
Gårdagen var jävligt rolig, garvade konstant i 30 minuter när jag var ute med Blondie, hon är helt tokig. 3 lugna dagar och hon hoppar på stället, haha! Men ikväll blir det hoppträning för henne så det blir nog bra ändå.
Det bästa med igår var ändå att det gick så bra för Ida att hoppa Zorina. Belive me, jag var imponerad. Helt crazy hur duktig hon har blivit, vart kom det ifrån? Vi alla var nog chockade. Men det var en positiv överraskning. 

Nu börjar jag om 2 minuter, så nu måste jag löpa..  

UPDATE
Det funkade inte så bra med praoplatsen, FAN! Men men,... Det är ju säkert roligt att vara på Björkgården.

Ironi.

Men jag ska få träna(ja älskling, jag ska vara lugn, jag lät inte ens Idah övertala mig att vi skulle köra bodypump)  och sen blir det Heroes och massor med te för att vara snäll mot halsen :)  

Kommentarer
Postat av: Sandrie

Taket it easy, emmy :)
Praoplatsen blir säkert bra hur som helst!
Btw, det är sjukt sjukt så lik Agneta är Frank Juniors fru.. Kul att det inte bara är jag som tycker det.

2007-11-29 @ 16:49:07
URL: http://slundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0