Ang tidigare inlägg..

så har jag nu kommit på varför humöret sjönk så plötsligt. Lika idiotsäkert som alltid - pms. Som ett brev på posten, just innan fjällen! Men förhoppningsvis hinner det försvinna innan vi far.

Bråkade även med min kära far nu på kvällen, om vårat playstation. Ovärt kan tyckas, men helvete vad jag tänder till när han kallar mig oförsiktig och vårdslös, och tjatar om hur bortskämda jag och Ida är. Det känns så orättvist. Vi ÄR  tacksamma över sakerna vi får, och jag har ganska ofta dåligt samvete över hur mycket mina hästar mm kostar. Bara för att jag inte gnäller över det konstant betyder inte det att jag inte känner det!

Less

Jaja. Imorgon klockan 06.25 går bussen mot Ammarnäs. Det är iallafall nice. Hoppas jag hittar någon snäll killkompis att sova mot på bussen.. Alt går ju fönstret bra, dock inte lika mjukt!

Ska iallafall sova nu. Godnatt kära vänner, blir troligtvis ingen uppdatering under helgen, vet inte hur internettillgången är.
Jag lämnar er med en bild, från vänster: Lillasyster Ida, nästansyster Johanna och jag!

( + Valpen, Kaninisen med deras barn. Vi hade en hel historia uppbyggd kring dom!)

image62

Kommentarer
Postat av: tirri

va söööt :)

2008-04-11 @ 07:46:06
Postat av: johanna

MEH! FAN SKICKA PÅ MSN PÅ DIRR!

2008-04-14 @ 22:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0