ÄNTLIGEN

Åh vad jag har saknat att skriva här!

Som sagt: nu vet man inte vart man ska börja...

Iallafall så har jag och Mattias gjort slut, vilket ni kanske förstått vid det här laget. Det känns knäppt fast bra på samma gång. Ska iallafall dit och äta middag på onsdag, det känns skönt. Vi var nog aldrig ment to be, det fanns för mycket som talade emot, men det är nog ändå en av de snällaste killarna jag någonsin känt.

Förutom det så har jag varit och provridit en häst, Anna Spencers Camelot. Superfin, men det finns vissa saker som talar emot även där, så vi får se hur det går.. :) Återkommer med det senare!

Och så taggar jag till nästa helg, 12-13.. Då är det tänkt att jag och några av mina vänner ska till Ammarnäs. Far på torsdag kommer hem på söndag. Ska bli enormt härligt, hoppas ni bara att det blir av! Och att alla man vill får följa med.. Men det är inte en särskilt stor stuga, så vi får se.

Lina är hemma nu, vilket är ganska skönt för då får jag lite avlastning med min pålle, men samtidigt lite tråkigt, för jag tycker ju om att rå om henne alldeles själv ♥

nu sitter jag på skolan och ska snart gå på svenska, vi hörs mer i eftermiddag! kram!

Kommentarer
Postat av: evelina pettersson

Vi håller tummarna för Camelot, det skulle vara super roligt faktsikt om det skulle funka :) så skönt att åka bort i en stuga och bara vara med vänner och ha roligt :)

du är iaf en av dom bästa !! :) kram

2008-04-01 @ 18:56:24
URL: http://miiiniii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0