Bra-att-ha-vänner

Jag är så lycklig just nu att jag har Tobias som vän.. Han är som en levande historiabok! Ringde till han och fick hela andra världskriget förklarat för mig typ, med galet mycket mer detaljer än i skolan.

Gissa om jag kommer krama sönder honom imorgon?

Mina killkompisar alltså... det finns inga som jag tycker om som dom! Härligt att få fira valborg med dom, man har aldrig tråkigt i det sällskapet!

Morgondagen ser ut som följer:
[  ] Historiaprov
[  ] "Skola" dvs tagga till valborgsfirande
[  ] Fika med Mattias (japp, känns nervöst)
[  ] Grilla hos Magnus med goaste killarna
[  ] Kika på elden vid campus
[  ] Ev fest på Backen


Hur ser era planer ut imorgon?

image80


Kommentarer
Postat av: Idah

Åhh Emily tar du samma buss som oss i morron? Sitt med oss och förklara andra världskriget :]? För oss blir det grillning och party i robban ;)

2008-04-29 @ 23:07:23
URL: http://IdahPerman.blogg.se
Postat av: linnsan

så ni har en fest på g?

2008-04-30 @ 11:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0