Skoltrött

Jag är inte bara skoltrött. Jag har börjat få svårt att gå upp på mornarna, för att det helt enkelt känns jävligt omotiverat att gå till skolan. Varför ska jag gå dit? Jag vet inte vad jag vill, vet inte vad jag ska lägga krutet på, vet inte ens exakt hur bra jag behöver vara. Skulle behöva bestämma mig för något jag vill göra, men hey..  Ni som var med om mitt gymnasieval kanske vet hur svårt det är för mig!

Suck. Helgen känns iallafall taggad, grillning, fest och brännboll? Den kombinationen låter helt okej!

Funderade igår på hur viktigt det är att ha folk runt sig.. Gör mig så himla glad att veta att jag har vänner runt mig som jag kan lita på now matter what. Ingen nämnd, ingen glömd :)

Nu iväg till teckenspråksprov.. Wish me luck! (Jag har pluggat ca 15 minuter effektivt till detta prov, så det behövs nog...)


Kommentarer
Postat av: carrolajnen

Lycka till på teckenspråket. fast nu är de nog klart. hoppas de gick bra...=) Ja du, bra fråga, de är konstiga lärare de! Men vi fick ha torr dräkt i ofs, fast de var kallt ändåååååååå

2008-04-24 @ 20:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0