Solig dag

Så underbart vårväder denna dag! Blir alldeles pirrig i kroppen när man går ute i leggings, linne och jacka och känner att - shit, jag fryser inte! våren är min tid, no doubt about that.

Träffade min carro idag, bara en kort stund men väldigt roligt var det. Jag blir så otroligt glad och sprallig när jag är med henne. Finns nog ingen som förstår mig lika bra som hon gör!

Planerna för kvällen är att baka morotskaka, äta jordnötsringar och bara chilla. Så grymt skönt faktiskt! Men imorgon vill jag på fest. Någon mer som är taggad?

Nu ska jag nog ägna mig åt min bakning. Det eller röja lite på rummet... Undra vad som kändes roligare? Svår fråga ;)

Tre låttips idag,
Skillet - Those Nights        http://www.youtube.com/watch?v=ijd_6ljVlck
Highschool-punk typ, tänk American Pie fast lite mer depp. Underbar låt med sjukligt bra text, får mig att tänka på varma sommarnätter för 2 år sen.. Nostalgi-varning!  Kasst ljud som alltid på youtube, men ni får stå ut med det.

In Flames - Delight and Angers       http://www.youtube.com/watch?v=4tGziW16UrM
Lyssnade en del på IF tidigare, har tagit upp det igen efter lite inspiration från annat håll. Denna låt är något mer melodisk än det typiska In Flames, liknar Masterplan ganska mycket tycker jag. Helt klart lyssningsvänligt!

Billy Talent - Covered in Cowardice     http://www.youtube.com/watch?v=HWNX9lxIA_g
Soft-methal blandat med lite punk skulle jag säga, lagomt skrikigt hes blandat med sköna melodislingor. 


Jag tror att jag just hittade på ordet soft-methal. Vad heter det annars? Förslag någon?

Är det bara jag som blir så enormt lycklig av denna bild? Våren är här, kära vänner..

image79

Kommentarer
Postat av: C

Å emmy de var verkligen jätte roligt att träffa dej....!! vi gör de alldeles för sällan!!!! By the way, berättade du om uppfinningen för Åse??=)

2008-04-18 @ 19:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0