There's a class for this

Började skriva en typ tankebok igår kväll, fett seriöst.. Hade aldrig trott att jag var en sån person, men jag hade så galet mycket tankar i huvudet att jag var tvungen att skriva ner det. Har svårt att skriva ner vad jag kom fram till, så himla personligt och lite för många okända som läser bloggen.. Ibland skulle man ta och skaffa sig en anonym blogg bara för att få ösa ur sig skiten :)

För övrigt - jag ska hålla det där jävla vadet!

Nu snart ska vi filma gruppträningen, det känns ändå ganska lugnt.

Jag börjar bli van vid att promenera nu. Och less. Men det är svårt att göra något annat nu när det är kallt och blött. Jag längtar till sommaren, till när man kan ligga på stranden, eller på en filt i gräset.. Så jävla skönt!

image61 Chokladdoppad jordgubbe - Kärlek och sommar - kan det bli bättre?


Kommentarer
Postat av: evelina pettersson

haha jaa lycka till med vadet, jag blir faktsikt besviken om du inte håller det !!

förövrigt är det massor med småkryp när man ligger i gräset på sommaren!! :D

2008-04-07 @ 14:05:37
URL: http://miiiniii.blogg.se
Postat av: Tirri

Det den jordgubben såg smaskig ut! ;)
skönt de känns att ha gjort bort grupptränings filmningen nu btw =)

2008-04-07 @ 16:52:28
URL: http://t3rese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0