Tom.

. Hur kan man älska en person så himla mycket och samtidigt bli helt jävla tokig på den alldeles för ofta? Vet verkligen inte hur jag ska göra, för vad jag än gör blir fel känns det som. Blir nog till att ligga lågt i helgen. Man kan ju alltid skylla på att det är mycket med hästarna... (Vilket det iofs alltid är, men folk verkar ha relativt lite insikt i det faktiskt).

Fortfarande, kan inte sluta lyssna på mitt nya favoritband - Skillet. Helt sjukt bra! http://www.youtube.com/watch?v=wgiJkrAL9K4 Ber om ursäkt för den kassa ljudkvallan! Bandet är enormt bra iallafall.

Dagen har varit helt upfucked, verkligen. Jag och Evelina har softat runt hela dagen och klarat oss undan att göra någonting vettigt överhuvudtaget. Började gråta på Småföretagande dock, rätt pinsamt. Håller tummarna att ingen märkte det... Det var en aning svårt att skriva sen när anteckningsblocket var alldeles blött och bubbligt. Tur att man ser det roliga i allt iallafall :)

Kan bara hålla med en vän till mig.. Jag är så sjukt rädd för att vara ensam. Men ibland måste man bara tänka - trots mina rädslor, vad vill jag egentligen? Jag kan ärligt säga att jag inte vet. Jag blir så förvirrad av vad alla andra säger och vad jag själv känner att, näe.. Det här med att snacka med folk får nog vara för ett tag. Ska verkligen försöka att vara tyst för en gångs skull och bara känna.  Vi får se hur det går!

Har slarvat sjukt mycket med min "Jag-är-bra-bok", aj aj... Inte bra. Men, det är som med bantning. Bara för att du smällt i dig 4 Japp ena dagen betyder det inte att du inte kan fortsätta banta nästa. Synd bara att jag inte tror på regelrätt bantning ;)


Kommentarer
Postat av: Tirri

Va? jag märkte inte att du grät? Va vare då? =)

2008-04-17 @ 17:51:18
Postat av: sofie

Jag undrar vem du menar som säger "jag är så sjukt ärdd att vara ensam" ;) haha. Tycker jag råkasr känns igen det av någon anledning ;P Kraam

2008-04-18 @ 08:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0