Underbart

Vaknade på så himla bra humör. Det är jättegrått ute, och jag måste plugga.. Men jag är så underbart glad, så underbart levande! Nu vill jag att vädret ska spricka upp och visa lite sol, för jag tänker promenera runt Nydala idag. Trots att min fot är lite ond. Det går bra att gå men om man råkar trycka ihop den från sidan, typ som varenda gång jag försöker sitta på den, då gör det grymt ont. Då tror jag på mammas teori om spricka i foten! Men det går nog bra. I mjuka promenadskorna, så löser sig allt.. :)

Svullen med sår och lite blåmärken!
image60

Kom på att jag glömt berätta här vad som hände! Min dumma, dumma orangea häst blev rädd för Maria som stod och sopade transporten, (vilket hon gjort i 5 minuter medans vi stått brevid och pratat, men det blev plötsligt väldigt läskigt) så hon hoppade till och landade på min fot med all vikt.. Sen stod hon där och vred sig medan jag hamrade med knytnävarna på henne för att hon skulle flytta sig.. Så himla typiskt Blondie!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aj, det där såg inte najs ut.
:(

2008-04-06 @ 12:54:05
URL: http://slundberg.blogg.se
Postat av: evelina

jaa men det är ju så det är en för stor risk när det handlar som så himla mkt pengar, tråkigt men kanske kommer det ge grymma resultat med blondie :)

jaa faktsikt, tillsammans känns det som vi skulle kunna klara allt!!

däremot har jag grym ångest över skolveckan..
svenskaboken som jag inte hittar (obörjad) prov imorgon och sen säkert massa mer som jag förtränger, jag är trött och hade hoppats på att få prata av mig med dig idag på målningen, men till min besvikelse :(

puss

2008-04-06 @ 16:19:50
URL: http://miiiniii.blogg.se
Postat av: Anonym

det är lugnt, sno den du, jag har också snott den:) Haha, va snällt av Blondie att landa på din fot. Det är sånna gånger man önskar själv att man vägde 500 kg ungefär,så man med lätthet kunde flytta henne.... men de är formodligen enda gången:)

2008-04-06 @ 16:22:02
URL: http://kramasmera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0