Upp och sen ner

Lika pålitlig som tyngdkraften har mitt humör sjunkit igen.. Iofs går det ju inte att vara sådär superüberglad jämt, men det hade ju vart för bra om det hade funkat så :)

Dock så taggar jag fjällen med mina underbara killar.. Det blir jag, magnus, simon, tobias, arvid & falck. Japp, ensam tjej! Lär väl få sno Into the blue och gömma den så att jag slipper se den!  Eller vad tror ni?

Dock så är packningslistan oroväckande kort.. Så, kära vänner.. Vad måste man ha med sig? Förutom kläder och sånt förstås :)

Kommentarer
Postat av: carro

Å va roligt å åka till fjällen! Hälsa från mej, nu har du i af fått snö så de räcker å blir över!!!!
öööh, blondie utan snösulor nu? de kommer aldrig gå... men jag vet precis vad du menar att man inte vill ha de mer än nödvändigt.... du får helt enkelt sätta på hon vingar så ni kan flygga fram.... =)

2008-04-10 @ 07:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0