Världsmetropolen Ammarnäs

Har just avslutat fjällsvistelsen med gulligaste killarna. Har haft grymt kul!! Orkar inte riktigt skriva något nu.. Ska nog sova. Duscha gör jag imorgon. Tror jag. Annars somnar jag nog stående.. Bjuder på lite bilder dock!



 Tobias byggde ett snöfort. Det var hans ögonsten - något som Falck obönhörligt utnyttjade!


 Arvid och Falck gör vad vi 3 gjorde hela dagen. Slappar!

 Min staty..ish. Kanske lika bra att man inte ser jättetydligt vad det är..

 Vad Magnus tvingade gosedjuren att göra. Våra skapelser var på ungefär samma nivå..

 Magnus och Sebastian taggade på att vara med på kort..

 Tobias också..

 Arvid ganska pigg.. Inte :)


Vi hörs, sötungar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0