Allt är fyrfota

Mitt liv kretsar verkligen bara kring hästar nu. Rider 3-4 hästar per dag i veckan, tävling imorgon, sen hålla ridlektioner fredag-lördag. Är ju just nu på inskolning på Surf, där jag ska börja hålla lektioner på ponnyungarna på onsdagar. Är supertaggad, ska bli riktigt kul! Men jag är riktigt nervös..

Har ridit Mimmi för Camilla Åhlander varje dag denna vecka, med blandade resultat... Mimmi var skitfin på måndagen, bajs på tisdagen, så idag provade vi en thiedeman på henne. Det funkade grymt bra! Nu tog hon förhållningarna utan att spänna sig så förbannat, så det var helt klart positivt!

Imorgon blir det hopptävling med Mini-Mee i Stöcke, klasserna som rids är 50 cm och LD, dvs 80 cm. Känns lite nervöst, men vad fan, jag borde vara nog rutinerad för att fixa henne runt det.. :)  

 Världens vackraste Mini-Mee


Nu ska jag fortsätta äta popcorn och spela lite tvspel.. SSX3, mitt absoluta favoritspel alla katergorier! Kram på er alla.. :)


Kommentarer
Postat av: carrolajnen

Nämen emmy, jag trodde din blogg var död....=)

2008-08-07 @ 00:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0