Fredagkväll i hästarnas tecken (hur det nu kom sig..)



Jag vill bara gå hem med dig
Jag vill gå hem med dig
Innan eftertänksamheten har raserat hela natten
Vill jag gå hem med dig
Jag vill bara gå hem med dig

Nu sitter man här ensam i mörkret och väntar på att något lämpligt läge att sova infinner sig.. Hoppas att det är snart, eftersom jag ska upp tidigt imorgon! Tävling på g i Nordmaling, känns väl ganska taggat.. Tappade sugen lite nu men det kommer väl snart igen.. Bara jag och mami, just like old times.

Dagen har vart lite småskum, hatar att sova längre än 10, allt blir så fucked up!! Eller rättare sagt, jag blir fucked up. Känner mig typ darrig och illamående, trots att jag verkligen inte har någon anledning till det. Skumt värre.

Kvällen har iaf spenderats vid foten av Bräntberget med Daniel vdb, Tobias, Tobias, Arvid och några småtjejer. Var väl ok, men inte direkt på partyhumör när man kör moped hem och ska upp tidigt. Det var tänkt att Arvid skulle följa med imorgon men han stannade, lite besviken men förstår det samtidigt.. Alla kan ju inte dela min fascination för dom fyrfota varelserna. (Det roliga är att jag tror att alla faktiskt gör det.. Snacka om lurad :) )

Har hittat en ny musikfavorit såhär i sensommartider, Marilyn Mansons The Nobodies, fan va den är bra!!


Nu ska jag fixa lite the och sen sova. Godnatt gott folk..

Kommentarer
Postat av: evelina

som det ser ut nu kommer jag att dansa:

Hiphop, Lyrisk Hiphop, Streetjazz :)

man vet ju aldrig vad som förändras innan ;)

2008-08-17 @ 17:07:37
URL: http://miiiniii.blogg.se/
Postat av: evelina

hha om bruden på bilden hade varit jag hade det vare awesome!! :) hon är grymt het och sjukt bra på dansa :)

2008-08-17 @ 17:08:22
URL: http://miiiniii.blogg.se/
Postat av: evelina

shell :)

2008-08-19 @ 01:42:20
URL: http://miiiniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0