Sjukaste avslutningen på min ponnykarriär..

Tävlade i Sikeå i helgen, LC:2 & LB:1 med både Sorinette och Mimmi.

Fick 64,64% med Mimmi i LC:2an, vilket var en jävla chock.. Men hon visade att hon kunde skärpa sig, hon har aldrig gått så bra som hon gjorde i den klassen..

Rider sen med Zorina, och får exakt samma poäng.. Så det vara bara att rida in på prisutdelningen och inkassera två blågula rosetter och två fodersäckar, inte mig emot direkt!!

I LB:1an orkade Mimmi inte riktigt hålla ihop psykiskt, hon gnäggade hela programmet och skyggade en del, men vi fick ändå 58% (av en snåål domare) och kom fyra! Fanny & Lizzan, som vann, hade 7 poäng mer, så det är fan inte fy skam..

Zorina fick mjölksyra i bakbenen mitt i programmet i LB:1an, så det gick inte så bra.. Tyckte dock att hon gick bättre än Mimmi, men dressyr är ju som bekant en bedömningssport och domaren dömde hårt på alla som var en aning låga i formen.


Sitter nu på skolan och har haft en lång lunch, har snart religion och sen psykologi b, tråkig måndag!! Ska sen träffa Arvid, blir jättemysigt :) Lägger in bilder sen när jag kommer hem.. Kram kram

Kommentarer
Postat av: evelina

superfina bilder ! vilken snygg hals mimmi hade på bilderna! supersnygg kommer hon att vara när hon hittar hem med alla bortsprunga får :]

2008-09-12 @ 20:56:32
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0