Träning

För mig är träning något stort. Viktigt. Läskigt.

Eftersom jag vart sjuk så länge känns att träna normalt nästan som en ouppnåelig utopi. Det kommer nog aldrig hända igen, känns det som.

Därför, nu när jag ska köpa mitt kort, är jag typ rädd. Jag är jävligt väl medveten om hur mycket jag lyfte när jag slutade, vid nyår. Hur ska jag kunna nöja mig med mycket mindre? Jag måste verkligen säga till Magnus att skrika åt mig när jag kör för tungt.

Underbara Magnus förövrigt, fick ett sms av han igår. Jag tror ingen anade hur mycket det värmde, ja, Tobias kanske :) Nu ska jag gå och göra lite te och stjäla SSX3 från min syster.
 
Vissa satsade på Beach 2008. Jag satsade på tvspelsnörd 2008 (och lyckades). Godnatt, gott folk!


Kommentarer
Postat av: carrolajnen

Men Emmy man kan aldrig lyfta för tungt... ;)

2008-08-12 @ 22:42:15
Postat av: evelina

haha gulligt inlägg :)

jaa jo jagvet att du har det som klart vad du ska göra. joo jag funderar starkt på göra någonting kring dansen men om jag ska dansa liten kändes det lite dumt. och hästar är det svårt, då måste jag ta någon av grupperna jag instuerade och då blir det ju en skriftlig rapport eller någon som filmar "resultatet" vilket skulle kännas lite jobbgt :P iaf så har dansschemat kommit nu. ska på konsultation imorron.. hm det känns koonstigt dethär!

2008-08-14 @ 00:29:30
URL: http://miiiniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0