Advent

Nu har första advent varit och det är officiellt tillåtet att dricka glögg så mycket man vill, äta skumtomtar, sjunga julsånger och tända juleljus. Igår provade vi Blossas Blåbärsglögg, den var riktigt bra! Mild och god, dock inte med så mycket blåbärssmak.


Annars så är motivationen inte på topp, men inte heller samma bottennapp som det var tidigare. Numer tar jag inte sovmorgon varje dag iallafall, och plugget flyter lite lättare än tidigare. Dock så har jag matteprov imorgon, något som inte känns kul alls! Ska plugga lite med pappa ikväll. I eftermiddag ska jag och Sparven gå på stan och köpa julklappar och kolla nyårsklänning till mig. Jättemysigt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0