5 konstiga saker om mig

1. Jag har ENORMT bra fantasi.
2. Tar mig alltid lång tid innan jag börjar gilla låtar. Har börjat gilla Adam Tensta nu. Ungefär ett halvår efter alla andra. Ganska tidig.
3. Mina hälar är störda. Dom domnar av med jämna mellanrum så att jag måste sitta och dunka dom i golvet för att väcka dom. (Det är rätt obehagligt faktiskt, vilket för mig till nästa punkt..)
4. Jag är hypokondriker till tusen. Vilket inte blir bättre av att jag har en mamma som är läkare, eftersom det gör att jag vet om en hel del sjukdomar. Tillexempel nu har jag bihåleinflammation, bäckenproblem och trokanterit(höftinflammation). Vilket som är inbillning och inte är jag inte rätt person att avgöra.
5. Jag har en nivå av dubbelmoral som tar mig långt över de tillåtna gränserna. Jag vill inte utveckla det här mer, för det kommer att få mig att framstå som en riktigt osympatiskt person...

Tror att det räcker för denna gång. Postar ev. ett inlägg med en fantastisk beskrivning av min fantasi sen. Om jag vågar.. Ni tror nog redan att jag är knäpp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0