Guld och gröna skogar?

Det här blir en ripoff från msn.. och är osammanhängande. men just deal with it.

"alltså, jag kan aldrig låta saker vara bra känns det som.... måste alltid förstöra! mitt motto är typ att om man inte hittar några fel letar man inte nog mycket.. alla säger att man ska nöja sig med saker.. men jag har ingen aning om hur man gör!

hur accepterar man att någon är mänsklig och har brister? när man inte ens kan erkänna att man själv har det?"

har kommit till en insikt jag inte ville göra om mig själv. den här strömmen är djupare och starkare än jag trodde..

det är som att problemet har miljoner huvuden men bara en kärna. men frågan är, ska man rikta uippmärksamheten mot kärnan direkt, eller inrikta sig på symptomen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0