Min underbara B

Hon är såå fin! Vi ska ju tävla LA:5 på kandar på URF 15-16 mars, så jag tränade på det i måndags, och wow... Min häst alltså! Så jävla fin, helt otroligt! Klockrena byten åt båda håll, helt okej längningar, superfin samling i både trav och galopp, helt otroligt schwung i steget.. Wow, wow, wow! Så nöjd :) Känner mig enormt taggad på tävling. Om jag får med mig en fotograf i helgen kan vi visa lite pics däifrån ♥

Nu matteprov. Jag är laddad. På riktigt alltså, det går nog bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag menar ju Dreaming with a broken heart med John Mayer. Den var med på din lista!
Du borde lyssna på Lykke Li, det är najs:)
Det kanske är så att jag skapar mitt eget öde, men ändå roligt att skylla på ödet då och då...

2008-02-27 @ 19:17:29
URL: http://slundberg.blogg.se
Postat av: evelina

om jag inte rider kan jag agera fotograf på tävlingen om du vill ha med mig ? ;)

2008-02-28 @ 22:21:20
URL: http://miiiniii.blogg.se
Postat av: Carro

Men emmy de ar ju min hast!!!! FAST DU HAR JU HENNE PA LAN SA HON AR VAL I AF DIN LANEHAST.....Oj, stora bokstaver.. jag lagtar i af till ni ska tavla! hoppas allt ar bra hemma./ kram kram

2008-03-01 @ 12:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0