music

Orka ha hormonsvängningar. Om ni killar bara anade hur jobbigt det är att bli fett känslig/irriterad/arg/känslosam en gång i månaden.. Usch! Försöker bota det med lite musik.. Kom gärna med kommentarer om det var något som var extra bra/dåligt.


Lars Winnerbäck - Elegi (Varning för längtan till sommaren)
All American Rejects - Move Along
Jimmy Eat World - Work
Millencolin - Happiness for dogs
John Mayer - Waiting on the world to change
Jet - Cold hard bitch
Jet - Are you gonna be my girl
Kent - Om du var här
Sonja Aldén - Du är allt
Sonja Aldén - Om du vill
Apan - Känslan är total (När du har flow)
Adam Tensta - My Cool (Jag vet, jag är efter.. Det tar ett tag för mig att vänja mig vid musik ;)
Akcent - Kylie
Cascada - Perfect day
Daddy Dj - The girl in red (Underskattad till 1000)
John Mayer - Dreaming with a broken heart

Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge


Du finns i mina tankar hela tiden älskling.. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du har börjat gilla Adam Tensta, det är sköönt :)
Annars så är ju Dreaming with a broken heart goodie:)
Krams!!

2008-02-20 @ 21:39:01
URL: http://slundberg.blogg.se
Postat av: linnsan

Adam rules ;)

iaf så kommer både han och kent till Peace and love... :D

2008-02-22 @ 16:48:29
URL: http://blogg.passagen.se/b.l.o.n.d.i.e
Postat av: linnsan

Adam rules ;)

iaf så kommer både han och kent till Peace and love... :D

2008-02-22 @ 16:48:42
URL: http://blogg.passagen.se/b.l.o.n.d.i.e
Postat av: Ainbusk

Emmy har du sett melodifestivalen?? fan va dåligt de var! men du vad roligt de var att de var kul på festen! hoppas att du inte fick för mycke...=) kram så länge!!!!!!!!!

2008-02-23 @ 21:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0