Sådär på tal om alla jävla hjärtans dag..

"För rent ut sagt, du är precis lika patetisk, sorglig och ensam alla andra dagar på året.
Men inte fan ringer du Mr. BU då."

från http://twoforone.blogg.se/

Helt klart läsvärt! Hehe..

Alla hjärtans dag känns fett ovärd med tanke på pojkvän 12 mil bort. Det enda som känns lite, lite värt är att pappa brukar köpa hem röda geléhjärtan. Mums! Sådär på tal om fet alltså..

Musiktipset för idag: Bring it on back - Jet http://www.youtube.com/watch?v=UR_q4aCWRpQ&feature=related

Och så en lite confession: Ja, jag har faktiskt bakat lite allahjärtansdagfika. Som jag nu ska gå och doppa i choklad. För ärligt: Man måste inte fira valentine's day med pojkvännen. För det handlar ju om kärlek.. Och vem älskar inte sina kompisar?

Peace out.

Kommentarer
Postat av: S

Så sant :)
Men hörru Emmy, jag tänkte på en sak.
Vad har du för musiksmak? Vill veta :)
:*

2008-02-13 @ 22:06:55
URL: http://slundberg.blogg.se
Postat av: tirri

tackar, ska njuta av ledigheten :D verkligen!!
Krya på dig vännen! :) Vi får sms'a sedan för jag hann typ inte så mkt på gruppträningen, tkr det är skitsvårt!

Började på göra musikanalyser iaf.. Men det gäller bara att komma på va man ska göra.
men jag ska försöka göra klart musikanalyser till på torsdag nästa vecka.
sen kan vi väl gå på ngt pass till veckan? :) :)

kramis

2008-02-14 @ 14:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0