Vad man kan göra när man ej orkar duscha

Hårfärg: mörkbrunt(med en viss utväxt, måste färga igen...)
Ögonfärg: Brungrön melerade
Beroende av: mat, mat, mat, mat! mer än de flesta
Hur mycket smink använder du dagligen?: foundation+puder+mascara ibland
Vad har du ätit idag?: gröt, pankisar, apelsin, kycklingwook, bröd, youghurt.
Dagens klädsel: svarta leggings, jeansshorts, lång svart linne, svart 3/4 ärm, tjocktröja + halsduk
Senaste låt du hörde?: what is love(med björn gustavsson, haha!)
Senaste inköp?: mat.. tråkigt nog
Vilka hårfärger har du haft?: brunt, rött, lila, ljusbrunt, svart, blåsvart, brunsvart osv osv...
Brukar du äta frukost?: alltid!
Vad gör du på helgerna?: umgås med vänner, boyfriend, rider + slappar.
Gillar du att få uppmärksamhet?: bajsar björnar i skogen?
Din största talang?: skriver mkt snabbt med bara pekfingrarna på datorn ;)
Husdjur: 3 katter, 2 hästar, 2 marsvin, 1 hamster.
Hur är ditt hår?: slitet, långt, lockigt, ohanterligt.
Brukar du bädda sängen?: om mamma frågar, japp!
Har du mest skivor eller filmer?: filmer. eftersom jag har skänkt alla mina cdskivor till syster.
Favoritaffär?: dixi, tror jag. och tehörnan :)
Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån?: vet ej. det är billigt att bo hemma.
Hur många timmar sover du på en natt?: 6-10 beror på. om jag får välja 9½.
Föredrar du att vara singel?: nope. men det finns fördelar och nackdelar med båda.
Senaste hångel?: babylove :)
Är du nöjd med dig själv?: utsidan jao, insidan nope.. för det mesta inte.
Hur mår du just nu?: det är väl okej
Senaste program du såg på?: öh... slötittade på singing bee i söndags?
Senaste film?: stardust
Senaste bok?: läser bara om mina böcker nu... så jag vet inte. nån sheldon.
Vad var det senaste du sa?: "jaa, det är serena" till mamma.
Hur ofta tvättar du ansiktet?: borde 1 gång per dag..
Vem vet mest om dig?: shit. svårt. mattias? linn? magnus?  carro?  ingen?
Vad har du i ditt fönster?: katthår.
Vem var den senaste personen du umgicks med?: fv-arna, eller mattias.
Hur dags gick du och la dig igår?: halv elva tror jag.
Och klev upp?: 06.58
Vad behöver du mest just nu?: sova.
Har du bra minne?: jag hade det. inte längre. dom säger att det är stressrelaterat. det med...
Vad ska du göra ikväll?: duscha, ringa baby, sova.
Piercings: öron
Tatueringar: nope.
Längd: 167-168
Skostorlek: 37-38
Tycker du om någon?: Ja, massor med folk! Jag är bra på att tycka om
Önskar du att du bodde någon annanstans: naa.. kanske inne i stan då.
Tänker du på självmord: varför skulle jag? livet lockar mer.
Tycker andra att du är attraktiv: dom säger det men jag tror att dom ljuger.
Vill du ha fler piercingar: mja. maybe.
Vill du ha fler tatueringar: maybe.
Dricker du: sometimes.
Använder du droger: nix och nej
Röker du: Nej
Vilket shampoo använder du: herbal essences/loreal proffesional
Vilken parfym använder du: escada/dior/amor amor cacharel
Vilka skor använder du: svarta converseaktiga..
Född: 1990. eller... 1987? hahaha åh det är så tragiskt att jag tillochmed skämtar om det.
Snällast denna vecka: min häst. alla gånger :)
Säger ofta: mos, antingen eller, typ.
Sjunger ofta: hell yeah
Nån jag stör mig på: don't get me started
Om jag var döende skulle jag: panika x 2000
Hemma eller borta? Hemma
Bio eller video? Video
Hungrig eller törstig? törstig
Punk eller hårdrock? punk
Rik eller fattig? rik, alla gånger!
Fotboll eller hockey? hockey.. alltså att titta på!
Rött eller vitt vin? inget, tvi vale.
Hund eller katt? både och
Rösta eller inte rösta? men rösta, jävla soffliggare!!!!!
Plugga eller jobba? varierat
Naken eller påklädd? halvers ;)
London eller new york? New york, antar jag.
Fotbolls vm eller roskilde? Fotbolls-vm, sverige vs tyskland/england i final.. ballt!
Arg eller ledsen? både och, så att alla blir förvirrade!
Sy eller snickra? sy. jag kan inte ens slå in en spik rakt,
Plugga eller ta en öl? ja öl låter bättre men det blir oftare plugg..
Cigg eller snus? cigg
Blind eller döv? barndmoms-döv, vuxenblind.
Strippa eller städerska? städerska
Biljard eller bowling? bowling
Maffialedare eller polischef? polischef
Alltid totalkasst sex eller oskuld hela livet? totalkasst sex. har man inget att jämföra med blir det ju typ bra..
Sjukaste stället du haft sex på: nästa tack.
Brukar du kissa var som helst när du är full? nej.. man har ju värdighet.(och saknar snopp....)
Är du egoist? ibland
Tycker du om din pappa? Jaa, jättemkt.
Ger du pengar till lodisar? Nope.
Har du varit kär: Ja, och är det.
Ditt längsta förhållande: 3 år.
Är du en bra flick/pojkvän: det sägs så men det tvivlar jag på.
Hur många på din kompislista har du hånglat med: om du menar på msn så.. 9. om tjejerna räknas. annars typ 6.

Kommentarer
Postat av: Tirri

luugnt ;). Är ju kul med listor. hihi.
Kram

2008-02-27 @ 09:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0