Gråa dagar

Det kallas tvivel, det där som stör
Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör
En obehaglig distans
en konstig känsla nånstans
Det känns tomt - eller hur?

Ibland vill jag bara vara ifred, gräva ner mig, äta feta saker och halvdö ett tag. Nu kan jag inte det. Alltså är jag en riktig bitch idag. Nyår var värt, råkade halka lite med tungan dock.. Inte bra, men vad fan. Allt man säger kan tolkas på olika sätt! Saknar att verkligen prata ut med någon. Ska med Carro och fika ikväll, mys mys! Hoppas det blir bra, men det tror jag nog. Det är ju Carro :)

Gråten ligger i halsen idag, fattar verkligen inte varför. Suck.

Och utanför fönstret är det mörkt och kallt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0