Konsten att fördriva tid som borde gått till städning...

Hittade denna låt på Shimmers blogg. Självklart har jag hört den tidigare, men den tåls att spelas om, och om, och om, och om igen... Så härlig! Synd att Amy själv verkar vara smått störd och faktiskt i behov av rehab.. Hihi

Bussen till Övik går 10.05, kanske borde rappa på litegrann.. Ska hinna städa innan jag far, och mitt rum är en total mess. På vissa sätt längtar jag sjukt mycket till att flytta hemifrån, på andra sätt inte. Mest för att då blir det otroligt mycket svårare att ha häst, och vem vill ge upp något sånt här?

 image10

Älskade lilla Blondie! Du börjar verkligen kännas som min häst.. Kommer vara så in i helvete svårt att lämna tillbaks dig!

Kommentarer
Postat av: linnsan

jadu, jag vet inte riktigt hur vi älskar varandra... jag vet inte vad vi ska göra sen heller, försöker attt leva i nuet och hoppas att hjärtat säger vad jag ska göra sen.

2008-01-05 @ 14:39:18
URL: http://blogg.passagen.se/b.l.o.n.d.i.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0