Lista, igen

-Har du kysst nr 7? Marianne? Nej, hon var min handledare på praoen..

-Brukar du vara med nr 19? Elin mattson, vi brukar ses i skolan :)

-Gillar du nr 25? Fanny Adolfsson, hon är den sötaste!

-Är nr 21 din bästis? Emma Larsson från surf. Haha nej, inte det du.

-Är 18 en sötnos? Elin Grönberg, ja det vettetusan, har inte sett henne på länge typ!

-Älskar du 16? Daniel från Nordmaling? Nej, men pratade en del tidigare och det var jävligt nice :)

-Är du med nr 20 någon dag? Emma Hansson, nope.

-Har nr 31 likadan mobil som du? Hampus Holmberg.. Näe, det har han inte!

-Är nr 34 din granne? Haha, det blev mitt eget hemnummer!

-Nr 38 och du, är ni väldigt bra vänner? 38 är ICE numret till min mamma, och vi funkar väl.. hihi

-Nr 40 & du, har ni något gemensamt? Lillasyster Ida, eh ja, alltså vi delar ju föräldrar, hus och sånt dära :D

-Gillar nr 43 dig? Det är en emailadress till min svenskalärare.. Men hon har inget emot mig iaf!

-Nr 48 & du, ska ni gifta er ngn gång? Johanna S, min "plast"syrra. Nej, men det vore kul att bo ihop :D

-Är nr 60 den snyggaste i din kontaktlista? Länstrafiken. Behöver jag säga något mer? Förbannade länstrafiken..

-Har du och nr 69 haft sex? Mattias - ehh.. nej.. jag ska vara oskuld till min bröllopps-natt. NOT :)

-Vet du vad nr 75 är allergisk mot Rebecka Öhlund. Nej, och det skiter jag i!

-Har du och nr 83 bråkat någon gång? Simon Wahlström - kanske någon vildsint politiskt diskussion då..

-Vill du ha barn med nr 94? Tobias Tovedal. Nej, barndomskompisar ju :) TT är som min lillebror.. Fast lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0