Lista, igen!

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Varje dag minst en timme i telefon.. Och så på helgerna då :)
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Inga, tror jag. Mina föräldrar tror inte på sånt! Haha
Vad åt du senast?
En halvmörk macka
Har du fått någon komplimang i dag?
Öh... Va fin du blev i håret?
Har du varit med i en rättegång?
Nope
Är du polare med grannarna?
Nej, jag hatar dom. Thihi
Vilket språk pratar din mamma?
Schwedish
Vilka länder har du bott i?
Sverige, endast
Senaste piercingen?
Öronen när jag var 8.......
När åkte du bil i mer än femton minuter senast?
I söndags på väg från Stöcke-sågen
Gay?
Men självklart
Har du däckat eller spytt för att du har druckit?
Let's switch subject..
Har du något husdjur?
Två hästar, 2 marsvin, en hamster, 3 katter och en pojkvän.
Har du täckt någons hus med toapapper?
Nej.. Brukar folk göra så?
Minns du din/dina musiklärares namn?
Lotta, Andreas, Amanda, Niklas. Den du!
Hur bra är din syn?
Mycket bra, men lite sämre på västerögat typ.. 0,25 grader tror jag
Har du varit på ett party?
Nej, aldrig.. Eller nåt
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Det finns saker jag hellre skulle göra, om vi säger så.
Har du varit utomlands?
Mm, en gång, till Bulgarien.
Vilket är det bästa bröllop du varit på?
Bröllopp är skittråkiga, iaf om man bara är barn till dom som ska fara..  
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Mest förvånade, faktiskt. Jag må vara aggressiv, men inte riktigt så..
Var är dina syskon just nu?
Ingen jäkla aning faktiskt! Nånstans häromkring, eller inte.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Att Tilda och Myra (katter) höll på att äta upp Lasse(hamster). Usch!
Vem ringde dig senast?
Magnuspagnus
Vilken tid gick du upp i morse?
05.35 - Thanks to my Öviksboende kille..
Vad ska du göra i helgen?
Tävla, vara med älsklingen.. Typ det.
Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
Hej ville bara dubbelkolla att d inte är jag som har morgon - Linn. Ovanligt ;)
När var du riktigt sjuk senast?
Hela jävla hösten?
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Typ Ken Ring, min morbror..
Vad finns i din bakficka?
Har mjukisbyxor utan bakficka
Har du färgade linser?
Bara tanken på att sätta in något på ögat.. Nej tack!!
Vad gjorde du klockan två i natt?
Sov djupt brevid min älskling
Vad är det första du gör på morgonen?
Snoozar...
Vad ska du göra efter det här?
Gå ut i stallet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0