Fjärilar..

i magen. Av två olika anledningar.

- Någon har tydligen bestämt sig för att dom vill ha Blondie.. Är iofs för det bästa, men lite sorgligt är det ändå.
- Ska tävla LC med Mimmi idag. Hjälp. Ner med handen!!!!!


Usch, känner mig inte 100 alltså.. Vart är pojkvännen när man behöver han? Skulle nog behöva någon som håller mig i handen.. hela dagen.. typ :)


Året med Blondie var verkligen något extra..
 

Dock så närmar sig den 17 juli och en annan fyrfota varelse ligger lite närmare i tankarna.. Gråter fortfarande varje gång jag ser bilder på henne.. Undra om man någonsin kommer över det?

Vackraste och klokaste Silja.. 17 juli. 17 juli. 17 juli.

Då kommer jag vara på Trästock.. Hur mycket ska vi satsa på minst ett vattenfall av tårar under kvällen? Jag skulle då inte satsa emot!

Kommentarer
Postat av: evelina

bra att det löste sig.

ta till dig det du får som tips så lär du dig fortare:)

2008-07-12 @ 21:29:37
URL: http://miiiniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0