Länge sen nu..

Min blogg är ingen sommarblogg, helt klart :) kanske mer nu när jag inte jobbar.


Hörde ni?

Jag jobbar inte.

Jag jobbar inte.

JAG JOBBAR INTE

Firade igår med att booza lite med A, drack en jättegod drink.. Vaniljglass, jordgubbar, hallon och absolut. Tänkte ladda upp en bild men mobilen ville inte. Suck. Den är verkligen cp. Måste nästan köpa en ny, men det känns MOTIGT med stora bokstäver. Någon som har nån dom vill sälja? Musik ett måste, kamera ett gärna. :)


Ska nu rida Mimmi på banan med Linn & Bugzi, och ska sen käka hemma hos Sebbe. Lär kanske inte bli världens längsta kväll, längtar efter lite quality datanörd-tid för mig själv faktiskt :) Eller, snarare tvspelstid.. Gud vad jag älskar tvspel.


Idag träffade jag för övrigt Elin och Idah på Nydala.. Värsta mysigt! Längtar tills skolan börjar så jag får träffa alla, och sätta igång med projektarbetet.. Gud va kul det ska bli! Mitt ska handla om ungdomar som dör i sportrelaterad hjärtmuskelinflammation, där slutprodukten är en infobroschyr om vad man ska tänka på när man tränar med en förkylning.. Vad ska ni andra göra?

Kommentarer
Postat av: Idah

Jag och Elin hade ju tänkt starta en träningsgrupp här i robban, många som vi snackat med har vart jätteintresserade . Typ aerobics eller nå gympaliknande med lite styrka och fys. VI har itne snackat om de tpå länge nu men jag hoppas hon fortfarande är på! :)

2008-07-28 @ 22:38:29
URL: http://idahperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0