Slitet

Jag är så enormt sliten i både kroppen och huvudet.. Satt på bron igår med älsklingen och bara stirrade för att jag var så himla trött efter att ha jobbat 6 av 7 dagar..

Bloggen har verkligen lidit under min jobbtid men jag har inte orkat... Energin fokuseras på andra viktigare saker.

Idag fick jag reda på att Blondie ska säljas, om hon går igenom besiktningen. Det känns ändå rätt bra, för det låter verkligen som att det kommer bli hur bra som helst där.. Älskade Tussen :)

Nu närmar sig även ettårsdagen efter att Silja for.. Det känns tungt. Tungt och deppigt. Saknaden efter henne blir som bara värre nu när Blondie är borta.. Tomrummet blir större. Men men.. livet går vidare.

Imorgon ska jag jobba och sen packa till Trästock.. senare kommer sadelutprovaren och sen ska jag nog till Arvid och sova. Längtar jättemycket efter han.. Underbaraste pojkvännen :)

Nu ska jag sova.. Känner att mina meningar är ganska enstaviga eftersom jag är så jävla trött.. Godnatt små vänner ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0