Att älska.

Det är svårt det där med att älska saker. Oftast så vill man bara så himla mycket att man kväver, eller bara lessnar. Och det gäller verkligen allt. Människor, djur, musik, kläder, you name it. Men ibland tycker jag mig hitta en jämnvikt.

Dock gäller det kanske inte Delight and Angers som jag definitivt älskat sönder, sönder, sönder till småbitar.. Haha, att jag skulle lyssna på In Flames var något väldigt otippat. Får väl skylla på min pojkväns usla musiksmak som smittar av sig :)

Finaste delen i låten är iallafall sticket (eller vad man nu kallar det) när han sjunger:

Chasing left overs
Under the fading sun
Searching for shelter
I feel my time has come

Får gåshud över hela kroppen, helt jävla fantastiskt. Börjar komma ihåg varför jag lyssnade på dom för några år sen..

Dagens planering ser ut som följer:
- Fortsätta med musiklistan
- Äta lunch
- Käka middag med klassen på Droskan
- Klassfest någonstans
- Sova hos Sparven

Låter inte dåligt, inte dåligt alls! Ha en bra dag, trots det inte alltför soliga vädret.. Kram! ♥


ungefär 2 min och 12 sekunder in i låten kommer den bästa delen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0