Braine

Jag kom på varför jag har ont i armen. Fick ju min vaccination igår mot livmoderhalscancer exakt där, och har fått nån reaktion mot det., Typiskt jag!

Jobbet gick rätt bra idag, tjänade 15 kr mer i timmen på provisionen.. Trevligt trevligt. Var dock så jävla less på alla dessa jordgubbsterrorister (som Arvid så roligt uttrycker det) som tjatar, gnäller, plockar och förstör. Vill bara kasta jordgubbar i ansiktet på dom häxorna..

Börjad ladda midsommar också, fan va mysigt det ska bli.. :) Längtar galet mycket..

Nu ska jag äta lite jordgubbar med glass och chokladsås och sen sova.. Imorgon blir det ett långpass mellan 12-22 på jobbet, suck. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0