Hard work work

 ÄLSKA!

Stay up late and we'd talk all night
In a dark room lit by the tv light
Through all the hard times in my life
Those nights kept me alive


Gårdagskvällen var jättemysig trots min otroligt otaggade inställning till det hela. Började med middag hos Magnuspagnus med TT och Andersson.. Satan vad jag skrattade. På riktigt så har jag träningsvärk i magen dagen efter.. Så himla roligt!! Älskar när mina killar är som dom brukar :)

Sedan blev det brännboll på Sandåkern med typ hela NS och några fler. Där dog jag, tvi vad otaggad.. Somnade typ på sidan, men efter en sup(eller var det kanske två månne?) taggade jag till och träffade faktiskt bollen, typ.. två gånger. 

Sen drog vi till staden där det var jättelite folk, men träffade iaf Slundberg , trevligt! Var dock inte helt vid medvetande men så kan det vara ibland :) Efter någon timme där drog jag och Sparven mot Öbacka, efter några omvägar som bjöd på många roliga, och en inte alltför rolig överraskning var vi hemma. Blev sentimental där någonstans på vägen, as usual gnällde jag lite om Silja, ni måste vara fett less vid det här laget? =) =) Men även annat blev sagt, som spelade större roll.

Oj, vad klockan blev mycket! Hade bestämt mig för att stänga av datorn klockan 00.00, börjar jobba kl 12 imorgon och ska ha gjort stallet innan. Idag jobbade jag 15-22, helvete vad drygt att jobba bakis när satkärringarna kommer och gnäller.. Men jag härdade och nu räknade jag att jag jobbat för 75 kr timmen idag, härligt härligt.

Godnatt alla vänner och ovänner.. :) Nä skojar bara. Äh whatever.  Känns fett depp att sova utan babe men den stackaren börjar jobba natt nu så han behöver nog all sömn han kan få innan dess. nu är klockan 00.03 och mina ögonlock faller snart ihop. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag får köpa de till han :)



Ja denna förkylning suger!! :/ Det är inte alls kul.. Men du & ja emmy, du & ja och förkylningen ;) power ;)

2008-06-13 @ 08:14:15
URL: http://s0fiie.blogg.se/
Postat av: evelina

shit endå taggad blogg inlägg.. jag har typ ingenting roligt att skriva i min blogg :(

2008-06-13 @ 17:36:50
URL: http://miiiniii.blogg.se/
Postat av: carrolajnen

nej dom är inte tillsammans,. har vart men dom gjorde nog slut typ.... vid jul eller nånting, så du är lite efter, men de gör ingenting....=)

2008-06-13 @ 20:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0