Hard work work

Har nu jobbat första dagen. Allt gick bra, sålde lite över 300 liter, dvs har tjänat typ 68 kr timmen. Rätt okej med tanke på att alla jobbar, lär ju bli grymt mycket mer under semestern och på helgerna. Är rätt trött i skallen och benen, men det känns ändå rätt chill att ha gjort första dagen. Ska dock ringa Martin imorgon och be han hjälpa mig med redovisningen.. Det var typ halvsvårt! Men men.

Sitter nu och skriver min fanatism och fördoms-rapport.. Ska komma fram till om Sverigedemokraterna är ett rasistiskt parti eller inte. Hade redan bestämt mig när jag började, men nu känner jag mig tveksam. Ska fortsätta granska, vet vad jag vill komma fram till iallafall.. Vad det blir i slutändan får vi se!  Nu mer rapport. Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0