Klant

Jag har gjort något dumt med min (oexisterande) triceps. Den gör skitont. Fattar inte varför jag alltid ska göra illa mig överallt? Har nu 3 blåmärken på kroppen.

Nr 1, på insidan av låret, är från när jag red Mimmi och glömde dra upp stiglädret ordentligt(kunde ju tycka att man borde lärt sig det efter 12 års ridning, men nej).

Nr 2, på utsidan av låret, är från när jag med stor beslutsamhet gick in i bordskanten med låret. Bord har vassa kanter.

Nr 3, på min jävla triceps, har jagt inte en aning om hur det kom dit, men jag kan svära på att det tillkom när jag var nykter. Liksom alla dom andra. Varför är jag en pladdrande, ramlande idiot när jag är nykter, och en tyst någotsånär normal person när jag är full? Lös det mysteriet...

Har funderat över att låta bli att svordoms-censurera mina inlägg. Innan jag publicerar läser jag liksom alltid igenom och tar bort minst 3 stycken. Kanske borde låta bli någon gång och se hur ni skulle reagera. Jag svär alldeles för mycket :)

Dagens planering är ganska spikad, och pisstråkig:
12.00 - Rida Blondie/Mimmi/Zorina (vet inte riktigt än)
15.00-22.00 - Jobba
22.00 - Sova

Som sagt, mitt liv går bara ut på att äta, sova, rida, jobba och vara med arvid eller linn. Översocialt :)

Nu ska jag (ännu en gång) väcka min syster på något intressant sätt. Det är det mest kreativa jag gör på dagarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0