Lite självhat

Jag saknar min träning. Enormt mycket. Väger nu 56 kilo, och det äcklar mig. Okej, det är absolut inte mycket för fem öre.. Men det är lika mycket som jag väger när jag tränar mycket. Och nu tränar jag inte alls. Alltså minst 2 kilo extra fett. Så jävla äckligt. Usch usch usch. Sen ser jag jättepinnig ut vid nyckelbenen och axlarna.. Är van vid muskler och ser nu bara.. luft.

Men vad gör man egentligen när man hela tiden är sjuk? Härdar? Ja.. Men jag vill kunna sova. Jag vill inte ha urinvägsinfektion hela tiden. Jag vill inte konstant vara snorig. Och jag vill framförallt inte alltid ha ont i dom där jävla bihålorna.

Jag är på jättedåligt humör nu. Så ni får ursäkta all denna pessimism.

Men vet ni vad jag har bestämt mig för? Nu får det vara nog, helt enkelt. Nu tränar jag som jag vill! Och härdar.. Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0