My world spins madly on

Som ni kanske har sett är min älskling ute på annons nu.. Det känns jättekonstigt. Fast efter ett besök hos farbror doktorn efter att hon trampat mig på tån när jag skulle göra morgon imorse känns det inte lika hemskt, haha! Var inget på skelettet, men tån är jävligt svullen och öm, plus att nageln är sprucken.. Thanks a lot, Tusse.. Haha, knashästen skulle bara vifta undan en fluga dessutom.. Well well. http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=171344 Där är annonsen iaf. Kommer dock ha kvar henne tiden ut och tävla :)

Min kärlekslåt för tillfället är The Weepies - World spins madly on
Vad dom blå gubbarna gör i videon.. Det vet jag ärligt talat inte :) Enjoy!

Kommentarer
Postat av: evelina

roligt med så många kattungar :) hoppas det med foten blir bättre iaf, inte roligt alls! men vi kanske ses imorron ? :) kram

2008-06-05 @ 22:28:57
URL: http://miiiniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0