Nästan perfekt

Jag har börjat längta till min födelsedag. Jag har tillochmed skrivit en önskelista.

Jag vet nog ingen som älskar sin födelsedag som jag gör.. Djupt.. Passionerat.. Barnsligt kul! Jag älskar förresten födelsedagar överhuvudtaget. Jag har redan bestämt vad jag ska ge Sparven i present, om vi fortfarande är tillsammans.

Gud vad pinsamt, varför berättar jag det för er? Haha, bra fråga..

Iallafall så hörde jag rykten om fest hos Sebbe på fredag, jag taggar jävel - Jag har en klänning som måste invigas! Jag har inte berättat om den va? Den är rosa.. Med blommor på. Sjukaste kombon för att vara jag. Men den är grymt het faktiskt. Dock så jobbar jag till 22 så risken är väl att jag kanske inte hinner fixa mig sådär jättemycket.

Idag jobbar jag också, från ca 14 till 22. Hard work work, men bra pengar. Tur att jag har så jävla bra chefer. Dom är så himla roliga, jag skrattar typ alltid när jag pratar med dom :)

Nu ska jag pallra mig ut i stallet och fläta min hästs man.. Jippie. Or not. Men vi taggar helgen, fan va kul det ska bli!

 Hon är så vacker.. Älskade Tuss

Kommentarer
Postat av: evelina

fin fin !! hold on och du är snygg och klänningen är BALLAST!

2008-06-27 @ 20:34:53
URL: http://miiiniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0