The whole world is moving and I'm standing still




Woke up and wished that I was dead
With an aching in my head
I lay motionless in bed
I thought of you and where you'd gone
and let the world spin madly on


Får en sån jävla klump i magen när jag tänker på att Blondie ska fara. Känns ruttet, så ruttet.. Och ändå rätt, för jag vet ju att jag inte vill ha häst. Jag vill ha tid att festa, umgås med vänner, fixa naglarna, plugga, köra bil, allt sånt där.. Som jag knappt har tid med nu. Känner mig jättelåg nu, men kan verkligen inte gråta.. Går bara när A är med, av någon jättekonstig anledning. Litar mycket på han när det gäller sånt!

Midsommar var jättemysig, ute i en stuga i Sillviken med hans familj och släkt.. Sen blev kvällen bara bättre ju längre den gick, men det är en annan historia :)

Ska gå och lägga mig nu, för imorgon ska jag och Pinnsi gå på staden och bli inspirerade av kläder, är det tänkt. Jag har iofs nyss beställt ett linne, Today I'm wearing this, men bloggen vill visst inte ladda upp bilder.. Så ni får se det en annan gång. Kram och godnatt ! ♥

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag ska göra det :)

2008-06-23 @ 08:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0