Trästock


TRÄSTOCK

Abalone Dots -  OK

Alice in Videoland - Sådär

Anne Feeney -  NEJ

Baskery -  Sådär

Calm Chaos - JA!

Christin Kjellvander - OK

Cult of Luna -  NEJ/Sådär

Darcy - Sådär/OK

Dogbreathe - NEJ

Doktor Kosmos - JA

Glesbygdn - JA

Graveyard - OK/JA

Inja -  JA!

Jonas Desai - Sådär/OK

Jupither - JA!

Kapten Röd - JA!

Kilroy -  Sådär/OK

Kleerup - Sådär

Kocky - OK

Kristoffer Ragnstam - NEJ

Lasse Fabel - NEJ/Sådär

M.A Numminen - JA

Machine Supremacy - JA

Marcus Krunegård - Sådär/OK

 Movits - Sådär

Mystical Roots - NEJ

Olle Nyman - NEJ

Organism 12 - OK

Pugh Rogefeldt - NEJ

Relic - JA

Säkert! - OK

The Bombettes - NEJ/Sådär

The Breeze The Breathe - JA

The Coloured Office Paper - JA

The Soulshake Express - OK/JA

The Spacious Mind - NEJ/Sådär

The Tallest Man on Earth - Sådär/OK

Turn Down Elliot - JA!

Zeigest - NEJ

Zonaria - Sådär/OK

Medan jag inte sovit så har jag lyssnat igenom artisterna som kommer till Trästock, här är min åsikt iaf! Mycket bra musik, helt enkelt! Nu ska jag försöka sova.. Godnatt, folks :)


Kommentarer
Postat av: Idah

The Breeze The Breathe, det är väl ex Last summer? om du vet vilka de är? alltså jag tror dom har bytt namn, men de var bättre när de var last summer :/

2008-06-24 @ 08:29:32
URL: http://idahperman.blogg.se/
Postat av: linn

Säkert! sommaren är räddad!

2008-06-25 @ 22:30:56
Postat av: evelina

The Breeze The Breathe - JA

kompisar till amalia :)

2008-06-27 @ 20:33:03
URL: http://miiiniii.blogg.se/
Postat av: Micke

Du glömde Populärmusik som spelar ikväll 22:00 ABF :)

2008-07-18 @ 17:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0