Tussilago

Glömde skriva att det var några som provred Blondie i söndags.. Det var så jävla jobbigt. Själva provridningen gick bra, och dom kändes rätt vettiga. Kommer hem, allt känns ändå rätt okej. Sen säger mamma till papi:

"Men det är lite på samma sätt som med Silja, Emily förstår att hon ska säljas men inte att det betyder att hon inte kommer vara här längre"

...och då slår det mig. Hon kommer inte vara här längre. Hon kommer inte vara här. fan fan fan..

Efter att inte ha grinat på flera veckor (ovanligt för att vara jag) har jag nu gråtit 2 gånger på 3 dagar. Stackars Sparven, han fattar nog ingenting.

Fast nu klarar jag mig själv på ett helt annat sätt än för 2-3 år sedan.. Vet inte om det är för att jag inte litar lika mycket på folk nu, eller för att jag inte har lika stort behov av stöd. Lär väl vara en blandning av båda..

Kommentarer
Postat av: evelina

förstår hur det är när sanningen kommer ikapp ! så länge man inte tänker på den riktiga sanningen känns det helt okej :)



jag måste ha missat ngt med att ni ska utomlands?

mjoo vi ser väl :)

2008-06-18 @ 18:13:46
URL: http://miiiniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0