1 timme senare

        
(nya tröjan, lika mjuk som en kissekatts päls, eller vinterpälsen på mina ben, hehe)

All my bags are packed, I'm ready to go... Osv :) Hade vart ballt om den låten hade kunnat spelas när man öppnade detta inlägg, men ett sånt datageni är jag icke. Nu är iaf skjutsen & håret är fixat, sminket är ditkletat, väskan packad..

fan, jag kom just på att jag glömt packa ner alla flaskorna (dvs hårspray, sminkborttagning, ansiktvatten & hudkräm) . Grattis till mig själv! Som ni ser så är det inte mycket plats kvar i väskan. Hur ska vi ordna det?

Missa inte den spännande upplösningen av dramat....  

Kommentarer
Postat av: evelina

ha så roligt :)
btw, det var grymt snyggt ;)

2008-03-06 @ 00:30:35
URL: http://miiiniii.blogg.se
Postat av: jennie

så jälva snyggt det blev när du klippte dig :D

2008-03-09 @ 16:36:24
URL: http://jennniiek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0