I'm sorry..

för att jag är så dålig på att uppdatera just nu. det händer liksom sjukt mycket men jag orkar inte ta in någonting, glider mest med och accepterar läget.

är så jävla less på denna beslutsångest, jag vet ju vad som är rätt egentligen och det har det varit länge! men då kommer dom där förbannade tvivlen upp. jag önskar att jag kunde lita på mig själv. trodde att jag hade växt, blivit starkare, blivit klokare, blivit bättre. men nej. jag är exakt likadan som förut, and now history is repeteing itself..


jag har nu fetmarkerat de viktiga orden för att kunna följa med i handlingen ;) "previously in the life of emily.." haha, typ! åhgud, jag är glidig idag. kan ju klistra in diariumet från apa. det förklarar kanske lite bättre.  

"Sitter just nu med en kopp grönt te (utan mjölk, den var slut) vid köksfönstret (som är lite för högt för att jag ska kunna se gatan därnere) med en jättefin dator (som inte är min) samtidigt som min pojkvän ligger och sover (vilket jag inte kunde göra, som vanligt).
Gårdagskvällen var rolig (men lämnade en del funderingar efter sig) och när jag sitter här och tittar ut på det vackra vädret önskar jag att jag vore lite klokare.

jag vet ärligt talat inte vad som var meningen med att berätta det där, men det förklarar typ läget med än vad man egentligen tror."

Kommentarer
Postat av: S

Så du lyssnar på älsklingarna Snook?
Trevligt där hörru.
Det verkar som att du sitter och grubblar på mycket, hur är det?
Krams

2008-03-23 @ 14:49:06
URL: http://slundberg.blogg.se
Postat av: Anonym

Va, hade ingen aning om att du gillade S N dubbel-O K.
Då kan du bli polers med mig.
Ja, det är ändå najs att fundera ibland.
Fast kanske inte om det är jobbiga saker ...

2008-03-23 @ 14:53:19
URL: http://slundberg.blogg.se
Postat av: C

Jag vet inte hur man gör? har du någr förslag..? Ska vi prova tillsammans??? För hur fan gör man??

2008-03-23 @ 20:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0