Tävlingshelg

I helgen har det vart tävling på URF, regional dressyr. Mycket nöjd med insatsen, dock lite snåla domare i vissa klasser.. Tråkigt, men dom var ju iallafall rättvisa vilket är det som egentligen spelar någon roll!

LB:2 - 64,5 % Kom tredjeplacerad av 29 startande, trots überspänd häst.
LA:5 - 54,5 % Debut i A:5, sjukt roligt!!! En stor miss i galoppen pga överambitiös Busblondie som drog ner, annars hade vi legat på 60%. Galet nöjd!
LA:4 - 59  % Jätteotaggad ryttare, jag red som en kratta. Hästen gick ganska bra.
LA:3 - 57,5%  Bättre känsla, mycket trött ekipage. Snål domare, jag kom tredjeplacerad av 13 ekipage på så låg %.

Sen så vann vårat lag div 2 omg 1 ! Vi är så duktiga ♥

Nu ska jag gå och fylla på förråden lite, är nå så grymt trött. Om jag kan försöker jag lägga ut film från helgen, men vi vet ju alla hur bra det gick förra gången.. Haha!

Avslutar med en bild på min och systers rosettskörd i helgen. Hon tävlade först på ridskola med Loke och sen med våran ponny Zorina på en klubbis. Visst är vi duktiga? =)


Kommentarer
Postat av: Idah

Galet duktiga är ni ju :)

2008-03-16 @ 21:13:46
Postat av: Terese

Grattis :). Vad roligt att det går så bra ;D

2008-03-17 @ 00:20:57
URL: http://t3rese.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0