Are you unforgiven too?

Rubriken har inget med inlägget att göra.. men det är en väldigt bra låt!

Sitter på skolan och "gör engelska", dvs.. bloggar och pratar med Evelina. Det är ballfreezing kallt här, fattar inte hur dom tänkt sig att invandrarna ska överleva ;)

Satt uppe till typ halv 12 igår och skrev stresshantering, men nu är den klar iallafall! Blev rätt bra faktiskt, inte klockren men borde kanske räcka.. Hade betygssnack med Sofia idag, och jag trodde att jag var körd eftersom det gick så jävla dåligt på provet. Men tydligen så hade mitt prov varit jättebra, men inte enligt betygskriterierna? Så det var tydligen bättre än poängen på nåt skumt sätt? Jag fattade ingenting, men det lät som att jag kommer få mitt mvg om jag skriver bra på sista arbetet iallafall - Nice Surprise!

Börjar nu sakta beta av alla skolgrejer, men fortfarande mycket kvar.

- Historialäxan tills imorgon
- Teckenspråksprov på torsdag
- Body Pump-redovisning på fredag (fuuuuck.. är så nervös att det inte finns typ)
 - Historia/svenskauppgift till nästa vecka nån gång (som vi inte ens fått än)
- Engelskaredovisning på tis/ons
- Småföretaganderedovisning torsdag

thank god att jag ska till arvid idag.. det är anti-stress as hell. det är typ det enda i mitt liv som är anti-stress. lite tragiskt nästan :)


Kommentarer
Postat av: Terese

Det är ballfreezing kallt här, fattar inte hur dom tänkt sig att invandrarna ska överleva ;)

Hahaahah! ;D

2008-05-20 @ 19:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0